ny frisyr, shopping!!!!

Idag har jag varit på arbetsplatsombudsutbildning hela dagen.
På lunchrasten gick jag en sväng till Lindex. Hittade lite till barnen och mig.

Hämtade Emma och åkte och hämtade paket.
Emma hoppade in och tog en dusch innan jag gjorde kebabsallad med bacon.
Sen var det dax.... Som Emma väntat.

Så här långt var håret när vi åkte.




Spänd väntan....




Så nöjd och glad över resultatet.


Mammas lilla sötnöt!!!


Kan lova att hon somnade lycklig i kväll. Hon hade bestämt sig för ett bra tag sen att året skulle klippas av.
Spännande att se vad alla kompisar på fsk säger i morgon.
Tycker barn växer så mkt när de klipper sig......

Åkte till Netto och handlade efter frissan. Hittade jättefina Mårbackapelargoner. Hade bestämt mig för att köpa sådana i år. Bra pris var det med. De får stå inne ett tag.


Hade ju shoppat med.....

Po.p windstopper, en top från Lindex till mig.


Jeansshorts till Ludwig.

 
Emma fick 2 par tights, top från Lindex, 2 st 2pack trosor från po.p, foppatofflorna hittade vi på Netto.
Hon fick även en po.p ziptröja i plysch som jag vann på tradera i ett paket. Den hade hon redan lagt upp på sitt rum så den kom inte med på kort.

Sov gott alla fina
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0