Barnkalas, en tur till kusten

På förmiddagen var Emma bjuden till Lova på våffelkalas. Strålande sol och inte ett moln på himlen.
Jag stannade kvar och fick en kopp te i solen på altanen.

Hämtade sen upp Jörgen, Jonathan och Ludwig för en tur till kusten.
Startade upp på Ödby ö.
Där kollade vi på båtplatser och



åt lunch i det fria.
image description

Hoppade in i bilen och åkte vidare in i Hunnebo♥.

Tog en promenad och köpte glass till barnen image description innan vi for ner igenom Bovall på hemvägen.

Drog på mig löparkläderna och tog en tur på 4,6 km. Usch vad det var segt idag, men inte så konstigt.....
Har inte tränat på 9 dagar pga förkylningen, men nu är den nästan helt borta.

Jörgen hade grillat när jag sprang så det vara bara att sätta sig vid bords.
Sen en dusch och o.p på.

Solen har verkligen tagit idag. Har gått i sommarkläning......


Hoppas nu att vädret håller i sig.
Kramelikram Åsa

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Isacs Mamma

Godmorgon! Har precis kört igång dagens Blogg hos mig:)

Kika in och var med :)

Direktlänk: http://isacsmamma.blogg.se/2012/may/dagens-blogg.html

2012-05-02 @ 00:45:07
URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Postat av: pysseliten

oj vad färg du fått :) Jag hoppas på att kunna lapa sol idag då jag jobbat hela helgen .

2012-05-02 @ 06:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0