en goe lördag!!!

Startade upp dagen lugnt....
Emma & Ludwig gick ner till tvn vid 7.
Emma kom upp och väckte mig vid 9.30.
Då var det ju bara att gå upp och göra frukost...
Sen försvann Emma och Ludwig åt olika håll och jag hamnade på soffan, med min iphone en stund.
Sen bar jag och Jonathan in trädgårdsmöblerna på altanen på baksidan.
Tvättade och plockade lite.

Jörgen jobbade på dagen,
 och när han kom hem och sa att några jobbarkompisar kommer snart hit på förfest, så det blev ett snabbstäd.

Åkte en snabbis och handlade, hämtade Emma, sen slängde vi i oss en pirog var, jag och barnen.

Körde pappa & Maritha till en fest.
Sen hem till grannen, där Ludwig skulle på fest.
De började med att gå "bus eller godis".
Sen var de där inne och spelade och lekte en stund.
Hemma var det förfest.
Vilket härligt gäng.
Skrattade så åt dem.
Körde dem sedan vidare till nästa ställe.

Emma tyckte det va gott att vi blev själva, för "de pratade ju hela tiden"
Gullunge!!!!



Blev tyvärr inget kort på barnen utklädda, men iaf på deras häftiga hinkar.

När vi hämtat Ludwig på festen åkte vi till Mc Donalds.
  

När vi kom hem kom Rasmus förbi och visade sin epa för småsyskonen.
Oj oj oj vad de tycker den är fräck!!!
Ska ta kort en dag när det är ljust.

Nu ska jag krypa ner.
Jörgen är hemma, så nu kan jag sova.....
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0