Olika sovställningar

I dag har jag varit på facklig kurs hela dagen. Många trevliga människor och mkt god mat. Nästa tisdag ska vi dit igen. När jag åkte därifrån kände jag mig som det va överfullt i hjärnan.

Direkt jag kom hem bytte jag om till träningskläder. Fick med mig Jonathan & Ludwig ut i spåret.
Jonathan sprang iväg, medans jag fick sällskap av Ludde.
Stretchade när jag kom hem.
Jörgen hade lagat mat, så det va bara att gå och äta. Kanon!!!
En svängom med dammsugaren blev det med innan duschen.
Jörgen tog matinköpet idag.
Sen tände jag i spisen efter att jag dammsugit ur den med.
Slummrade till lite till barnprogrammen.
Belönade mig sen med en liten glass.

Ligger nu en stund på spikmattan. Det är bra avslappning tycker jag.
När jag gick upp tittade jag in till Ludde & Emma. De har verkligen olika sovstilar.

Nu ska jag ladda om för en härlig dag på mitt jobb imorn.
Sov gott
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0