joggingtur

I går skulle vi haft möte på jobbet som inte blev av, så när jag cyklade hem bestämde jag mig för att springa en sväng i stället. Mäter sträckan med appen runkeeper som jag tycker funkar jättebra. Springer lite olika sträckor.
 Gott att variera. I går blev det iaf en tur på 4,5 km.
Vårruset som är mitt först mål är 5 km, så det vet jag att jag kommer fixa.
Nästa mål är tjejmilen som går 1 september i Stockholm. Vet att jag kommer fixa det med.
Är ju ganska enveten av mig....
Har jag bestämmt mig så har jag!!!
Bara att träna..
När jag kom hem duschade jag barnen och sen la de sig.
Då var det min tur att hoppa in i duschen.
Sen gjorde jag matlådor till idag åt både mig och mitt ♥.
Sen åt jag "middag" vid tvn där jag blev kvar tills jag kröp i säng.
Tittade på Född 2010 på kanal 1 och det som var innan. Båda intresanta program tycker jag.


I kväll ska både Ludwig och Emma på säsongsavslutning på hockeyn. Vi ska vara i folkets hus kl 17,30. Tror de ska bjuda på fika och sen är det medaljutdelningar osv.
Ska bara hinna hem och fixa mat innan vi åker dit.

Nu ska jag njuta av en kopp kaffe här i soffan på min lunchrast.

Kram Åsa  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0