jacka & hjullastare

Hade en riktigt lycklig tjej idag, som fick åka hjullastare med sin morfar. Tror de hade lika roligt.
MItt tandlösa troll ;)






Dessa tre fick däremot inte åka med.... Idag var det Emmas tur.


En bild på gårdagens plantering.
Hoppas de växer till sig och blir riktigt fina.
Värme och mycket solljus så ska det fixa sig.


Ludwig gör sin matteläxa.


Medans Emma var med morfar och åkte hjullastare åkte jag och mina Ludwig och Jonathan till Överby och köpte en jacka till Jonathan. Riktigt snygg tycker jag.
Roligt att han ville ha en med färg och inte en svart., vilket han verkligen påpekade själv.

 


Efter att de små äntligen kommit i säng, och jag duschat tittade jag på familjen Annorlunda. Sista avsnittet med bröllop. Fick tårar i ögonen.....
Varm choklad med grädde och brieost och nötter därtill. MMmmm


Oj oj vad klockan tickar på....
Dax att ta fram spikmattan.
Natti natti
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0