Paket

På hemvägen idag hämtade jag ett paket. Mycket fint var det i.
Ängeln åkte jag sen till Hogos (barnens kusin) grav med innan jag åkte och handlade mat.
 Den var verkligen jättefin tycker jag och passade så fint till vår lilla ängel, som är så saknad ♥♥♥.



Emma och kusin Jesper var med Maritha på cirkus. Hon kom hem långt efter den tid hon brukar lägga sig, men hon var så glad och nöjd och berättade vad de sett och att de hade fått rida på de små hästarna i pausen.
Snart helg igen.... 
Vad ska ni göra?
Vi ska ha städhelg här i föreningen.
Mysigt att träffas med grannarna och grejja lite ute och fika.
Men först är det fredag och då fredagsmys ♥ med familjen ♥
Bestämde precis med Johanna att vi ska ta med oss barnen och åka och bada i morn efter jobbet.
Sen är frågan hur länge jag är vaken i morn kväll.....
Men det är ett bra slut på en tuff arbetsvecka.

Kramelikram Åsa


Kommentarer
Postat av: Satu- 4 barn på 2 år

Vilka fina grejer!



Här regnar och snöar det blandannat.... blääh.



Hur mår ni annars?

2012-04-20 @ 12:31:00
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0