vab....

Idag har jag varit hemma med Ludwig som inte varit så pigg, ont i huvet och ont i magen.
Han har knappt orkat göra nåt mer än kolla tv.
Har iaf fått städat av lite här hemma. 
 
Jag la några citroner i en skål med ett värmeljus i mitten och ställde på köksbordet.
 

Ludwig i kväll efter att han badat.
Tror han hade lite feber nu i kväll, men jag hoppas han är piggare i morn.


Denna så söta tjej va superduperarg på sin mamma i kväll när hon skulle duscha, men sen blev vi goa vänner igen innan hon gick upp och satte sig och läste för sin snuttedocka.


 

Äntligen börjar mina påskliljor börjat slå ut.


Satte fram mina fina stenar att ha värmeljus i på bordet ivardagsrummet.


Kom ett paket idag med, och fler är på väg. Idag var det ett par nya byxor till Emma från Me & i som jag vunnit på Tradera.


Hoppas nu snart vädret vänder så vi får sol och värme, så vi alla kan bli friska.
Vill inte vara halvsjuk längre.
Sol och värme hjälper till en bit på vägen iaf.
Nu säger jag tack för idag.
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0