Drömmer

Barnen har krupit ner i kojjen.

Först läste jag en bok för dem, sen läste Ludwig för Emma.

Jag och mannen dricker kaffe och kollar båtar på blocket.

Skulle vara roligt att byta..... vet inte till vad riktigt. Vi får väl se. Måste ju börja med att bli av med denna först isf. Ja ja. Vi får se hur det blir.

Vi kom aldrig iväg till badstranden efter lunchen. Vi var alla möra i dag, så efter disken la jag mig i skuggan i sittbrunnen och läste bloggar. Ludde kollade nån film på sin telefon. Emma läste lite innan hon åkte med Jörgen i gummibåten.

Bad blev det från båten.

En varm promenad till Konsum.

Sen grillade vi falukorv och makrill.

Hela lilla familjen åkte sen en tur i gummibåten. Båda barnen fick turas om att köra. Det gick jättebra för båda. En omgång fia med knuff innan barnen fixade sig för kvällen. Nu tar jag på en tröja och går en sväng helt själv. Kram Åsa

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0