Läser

Ligger på sängen och läser min bok.
När jag hämtat båda barnen idag åkte vi till min nya chef och skrev på pappren och fick mitt chema. Vilket chema sen... Är verkligen superglad. Kommer bli jättebra. Barnen behöver inte vara så många pass på fritids.
Va hemma en snabbis innan jag åkte till frissan. Tråkigt att det va sista gången på iaf ett halvår som hon klippte mig, eftersom hon ska plugga.
Middagen va klar när jag kom hem igen.
När vi ätit hoppade Emma in i duschen och samtidigt Kom Jörgens föräldrar med jordgubbar som vi åt med grädde till.
Fixade sen en taccopaj som jag ska ha med mig till en kollegas stuga i morn kväll. Gör sista dagen på mitt nuvarande jobb i morn. Så trist att bli tvingad att bryta upp från alla såväl kollegor som alla goa barn & föräldrar. Vi har känts som en stor familj. Men tror och hoppas att mitt nya jobb blir jättebra det med.
Känns väldigt positivt. Härligt.
Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0