sköna söndag

Sovmorgon - UNDERBART!!!

Efter frukosten cyklade Rasmus och lämnade Emma hos kusin Jesper.
De lekte sen hela dagen.
Jag plockade sen med tvätt, och gjorde ett röjj.
Jörgen och Ludwig körde iväg återvinningen.
Sen köpte Jörgen nya lister och satte upp i ingången till köket. HAr bara inte blivit av....men nu är det klart.
Efter maten fixade jag lite till, med vad vet jag inte riktigt.... lite tvätthängning och sånt.
Sen åkte vi och fikade hos pappa. Tog en snabb sväng förbi Jörgens föräldrar med innan vi hämtade upp Emma hos Jesper.

Bytte om direkt till träningskläder och sprang min bana på ca 4,7 km. Gjorde sen plankor, sittupps på altanen.
Efter en go dusch var det soffmys med min älskling.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0