min tokfia

I går var jag hemma på vab med Emma. Hon vaknade med en konstig skällande hosta och det gjorde ont när hon hostade.
Det konstiga var att hostan övergick till "vanlig" lite mer slemhosta efter ca 3 timmar. Hon piggnade till med.
Vi började dagen med att spela, tror det var 5 olika spel. Sen drog jag igång och röjde i tvättstugan. Fick ut hockeybägarna, alla klubbor som varit därinne hela vintern. Emma målade påskbrev, pysslade med sitt.
Frågade vad hon ville till lunch. Gröt blev svaret. Jag hade ju matlåda som jag skulle ätit på jobbet. Vi lunchade i solen på altanen. Hade det helt underbart. 
 

 
Min tokfia.

Emma tittade sen på film och jag hoppade i bikinin. Ha ha ja det gjorde jag. Det är första gången jag solar ute 27 mars...
Ljumna medelhavsvindar blåste det.



Idag slutade jag tidigt så jag och de små åkte till överby och köpte grusskor och målishandskar till Ludwig.


Efter maten hoppade jag i min nya djumpsuit.

Jag har fått pippi på Pippi. Gillar det mönstret.
La mig på soffan på altanen där jag blev kvar ca 2 timmar. Ont i halsen och ingen ork :(
Somnade till en stund med.


Rasmus kom förbi och visade sina nya fälgar.


Småsyskonen passade på att "teståka".
 

Nu ska jag dyka i säng så jag är pigg i morn.
Nattikram på er Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0