sköna söndag

Efter frukosten packade vi in oss i bilen och åkte till Hunnebo för att kolla på en båtplats,
som vi äntligen fått tag på.
Det kommer att bli jättebra.Nu väntar vi på sjösättningen......
Finns en del att greja med innan.
Ser nu fram emot semestern!!!!
Vi stannade inte så länge, för det blåste svinkallt.
Såg jätteskönt ut dock.










På hemvägen stannade vi på Mc Donalds, där barnen åt lunch och vi drack kaffe.
Fortsatte vidare hem till morfar och Maritha som grillade kött och korv, med sås och sallad. Mmmm va gott.
Sen kaffe igen. Satt ute på deras altan. Lite småkyligt men det gick fint.

Jörgen och Rasmus och min pappa åkte sen och grejjade med båtarna.
Jag klippte gräset här hos oss, vid lekplatsen.


Körde även av med trimmern på vår tomt.
Några tappra blommor kommer upp. Vi har tagit bort alla rabatter som var när vi flyttade hit,
men inte fått upp alla lökar.
  

Min Mårbacka blommar snart ut.


Nu är min dag slut.....
Dax att ladda för kommande vecka som vi startar med dubbla föräldramöten.
Kramelikram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0