Oj oj oj

Vad flitig jag varit idag....
Tog lunchrasten och åkte och klippte mig. Så härligt att vara nyklippt.
När jag hämtat upp mina 3 små <3 åkte vi till överby för att handla kläder till dem till julfirandena som kommer. Ludwig ville ha röda jeans. Dem hittade vi till slut på Lindex på ett reaställ :)) Hade de inte funnits där hade han fått ha sina svarta.
Jonathan hittade en superfräck skjorta med slips.
Emma fick en topp och strumpbyxor. Klänning har jag redan köpt. Även jag fick strumpbyxor.
Köpte lite mat med innan vi åkte hemåt.
Jörgen hade maten färdig när vi kom hem. Sen en dusch innan jag slog in de sista julklapparna. Imorn ska vi köpa de sista klapparna och fixa färdigt.
Jörgen och barnen är lediga fredag och jag jobbar kort dag.
Visar den fina tavlan jag fick när jag fyllde.
Sov gott
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0