Snö???

Jag bara undrar vart den utlovade snön tog vägen??? Här kommer bara regn och så har vi 4 grader varmt. I natt åskade det rejält. Stämmer ju inte direkt med de årstider vi är vana vid. När jag gick till jobbet 5.30 i morse var det isgata hela vägen, men det smälte bort under dagen med regnets hjälp. Är glad att jag kom fram utan att ramla.
När jag och barnen kom hem åt de lite mellis innan vi dök ner i soffan.
När Jörgen slutade hämtade vi upp honom och åkte till bygg max och köpte 2 lister till hallgolvet. Sen en sväng till Coop och köpte lite snacks bl.a. Hemma igen gjorde Jörgen maten och jag tände i spisen och tog en varm goe dusch. Sen dök jag i min teddydräkt.
Myspys med de små barnen i soffan.
Nu har de bett om att sova, så de är nerstoppade i sina sängar och vi funderar på att hyra en film. Frågan är bara vilken?
Trevlig helg önskar jag er alla
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0