Superduper...

Trött idag.
Slutade tidigt.
Var på samtal för Ludwig.
Så glad när jag gick därifrån.
Läraren hade bara positivt att säga om honom.
Han cyklade sen hem, där Rasmus väntade.
Jag cyklade och hämtade Emma. Sen cyklade vi hem i värsta höstvädret. Regn och blåst.
Fixade mellis till mig och barnen. Sen hämtade jag ved och tände i spisen.
Fixade middag, som idag var kyckling, bacongratäng med broccoli och sallad till. Riktigt smarrigt.
Jörgen & Ludwig åkte på hockeyträning.
Förhörde Rasmus inför prov.
Nu har vi kollat på Böda camping. Visst är det mysig, bara man får vara på kusten. Men får lite panik av allt folk som är så tätt in på....
Känns som vi iaf för tillfället är klara med campinglivet.
Nu ska jag fixa mig och lägga mig på spikmattan en stund.
Kramelikram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0