Bildbomb

Goa Arvid leker med mormor Maritha.
Lena & Arvid fikar.Jag & min älskling

På väg till färgan i Helsingborg stannade vi hos Lena & Arvid och åt lunch.





Sandra & Daniel på hotellrummet på fredagskvällenMiddag i hotellets restaurang fredag kväll.

Fredagkvällen firade vi av pappa. God mat och gott att dricka.

En herre vi träffade under lördagens promenad i BurgEn färskölbar i Lybeck. Riktigt god öl tycker jag som inte är någon ölälskare.

I lybeck var vi inne på en färskölsbar. Det ölet var rikgttigt gott kan jag intyga som inte är någon ölälskare.

Efter shopingen sitter vi i färjekön...Efter stoppet i Danmar där vi åt lunch.   Herre jösses vad det blåste.  När vi kom iland i Sverige fick vi veta att vindbyarna var uppe på 30 m/s.

Oj oj  vilken hemfärd det blev.
Först var de äffärerna vi skulle in i i Burg stängda alla söndagar fram till jul...
Sen blåste det upp som väl ingen som befunnit sig i södra Sverige undgått.
När vi kom i land i Helsingborg var vindbyarna uppe i 30 m/s.
Hemresan gick bra. Vi kom hem lite senare eftersom vi inte kunde köra så fort.

Idag var jag och Ludwig ute och handlade skor till honom, och tog en fika.

Dessa snygga skor var jag och Ludwig ute på Överby och köpte till honom idag.

Årets adventsljusstake

SÅ blev årets adventsljusstake.

Natti natti
kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0