Ladies night mm

Hade en superdag / kväll i Gbg i lördags.
Fika shopping, mat på restaurangen Till salu.
Supergo mat!!!

Sen va det Ladies night!!!
Super bra.
  

Riktgt ögongodis!!!
Ut ifrån Gbg va inga problem att komma, otroligt nog.
Men i Älvängen var vägen avstängd, för de skulle lyfta en ny bro på plats....
Ett stopp på Mc Donalds i Ale blev det me.
Många goa skratt.....

Söndagen startade vi med simskola för Emma, medans Jörgen & Ludwig åkte och började täcka båten.
Jag och Emma tog sen en promenad längs kanalen till båten.
En spännande promenad vill jag lova.

Detta stora fartyg fick sakta in för att....


järnvägsbron skulle öppnas, ända dit upp.


Helt öppen och båten åker igenom....
 

Hur tänkte de nu....




Denna trappa skulle jag inte gå i, men kan ju tänka hur många som sprungit i den.
Charmigt på nåt sätt.


Hjälptes sen åt och fixa färdigt båten.
Handlade, hem och fixade mat, bakade en kladdkaka.

Senare kom min pappa, svärmor & svärfar på farsdagsfika.

Idag har jag som är fullkomligt livrädd för tandläkaren varit där,
och gick därifrån med ett leende.
Träffade en väldigt pedagogisk tandläkare som verkligen tog sig tid att förklara.
Nu käns det inte så hemskt att gå dit nästa gång.

Nu ska jag krypa säng
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0