Natti

Var på Jonathans utvsamtal direkt efter jobbet. Gick därifrån med ett leende på läpparna. Så härligt. Är så glad och stolt över mina barn.
Hämtade Ludwig & Emma. Sen åkte vi till Maxi för att handla. Först fick barnen varsin korv utanför. Hämtade dem precis innan mellis, så jag tänkte lindra handlingen lite iaf.
När vi kom hem gjorde jag mat, men den blev inte klar innan jag åkte tillbaka till jobbet, så jag åt Turkisk yoghurt med kanel innan, och maten när jag kom hem.
Tittade på SOS västkust med min goe man innan jag nu kröp isäng.
Ska spela lite Wf innan jag somnar.
I morn är en ny dag!!!
Natti natti
Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Jag vet inte om jag tackat än, har haft många kommentarer att ta igen sen jag kom hem från sjukhuset med Jonathan. Men vill tacka för din omtanke och dina ord under tiden vi låg inne och strax efter hemkomsten. Betyder jättemycket!

2011-11-08 @ 08:11:48
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0