Skridskor

Startade upp dagen lugt.
 Sen frukost.
Packade lite frukt och gjorde varm choklad, för det hör ju till när man ska åka skridskor.
Ludwig hade med sig sin kompis Filip. 

Barnen hade bråttom in i ishallen....
 

Emma började åka med stöd....
 

men åkte sen rikitgt bra. Hon bestämde sig för att hon ska testa hockeyskolan.



Även jag vågeda mig ut på isen. Tror att sist jag stod på skridskor var i mellanstadiet eller så.


Ludwig & Filip. De spelade match nästan hela tiden vi var där. Det kom flera barn de kände, så de va många tillslut. När vi åkte ledde barnen med 7-5 mot de vuxna.


Fikapaus = ett måste.
 

Jonathan innan han gav sig in i matchen.


Mina egna pizzabagare.


Efter pizzan försvann barnen åt olika håll.
Jag gjorde fika eftersom Jörgen var på väg hem.

Sen åkte vi iväg för att visa upp Ludwigs cross för några intresenter, som sen köpte den.
Gissa om Ludwig blev glad???
JAAA det blev han.

Han var sen på disco med klassen.
Nu sover alla barn, så nu ska vi sova med.
Natti natti
Kram Åsa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0