3:dje tanden

I gårkväll drog en stolt Emma ut 3:dje tanden. Den har varit lös ett bra tag.



Svårt att rörstå att lilla sessan är så stor redan...

I dag slutade jag tidigt. Hämtade Emma. Cyklade hem och la oss och vilade på soffan.
Ca en ½ timme senare kom Ludwig hem, och la sig han med.
Så gott att få  vila en stund.
När Jörgen kom hem åkte jag och Ludwig och fixade fredagssnacks, sen en tur till Överby där vi köpte hallowenutstyrseln.
På hemvägen köpte vi med oss kinamat.
Sen blev vi sittande i soffan,

 där jag är kvar än, men överväger att byta mot sängen innan jag somnar här.

Har suttit och spelat wordfeud med både Jörgen & Jonathan.
   
 
Men nu dyker jag under täcket i min goa säng...

Sov gott
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0