16-årsdagen

Idag har vi firat Rasmus som fyller 16 just i dag. Allihop gick in till honom och sjöng för honom i morse. Sen åt vi frukost och åkte och köpte tårta och handlade mat.
Lunch idag blev taccos till alla barnens glädje.
Jag bakade en kaka till kalaset. Det skulle bli en tigerkaka men vi har visst ingen cacao så det blev en lejonkaka, för de har ju inga ränder.
Dukade upp för kalaset och fixade allt för det.
När de sen gick bakade jag och Jörgen pizza, som blev smaskens.
La Ludwig och Emma efter vi ätit.
Vi andra slappade på olika håll resten av kvällen.
Har bara tagit en bild med iphonen, så resten kommer i morn.
Nu ska jag försöka sova.
I morn väntar jobb, medans resten av min älskade familj har ledigt.
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0