Kalas mm

Fredag ♥♥♥
När vi alla kommit hem från fritids, fsk, jobb, handling så drack vi kaffe och mös på altanen där bak.
Sen åt vi revbenspjäll innan Ludde hoppade in i duschen.
 

  


Ludwig iordninggjord för sitt filmmyskalas.
   

Paketöppning.....
Han blev jättenöjd för alla sina presenter.
 

Lördag ♥♥♥
Idag när vi vaknade var det soligt och härligt ute, så frukosten intog vi på altanen på framsidan.
  

Barnen åkte sen till olika kompisar. När jag cyklat och lämnat Emma tog jag en tur till Willys och köpte lite nödvändigheter.
Hängde sen ut tvätten på altanen fram, men tog senare in den ifalll...... Molnen blev tjockare och nu är det jämngrått.
Blev stående ute och pratade med grannarna.
Fick även gosat lite med nytillskottet här i kvartret. Han sov så gott i min famn. Så mysigt ♥.

Mannen och jag åt lunch hemma på tu man hand, vilket händer VÄLDIGT sällan.
La mig sen på soffan och vilade lite. Och nu sitter jag här.
Ludwig har kommit hem och ligger bredvid mig i soffan och kollar film.

Har lagt kött i marinad som senare ska grillas.
Skulle behöva dammsuga....inget kul, men ett ont måste. 
Gör det snart.....ska bara....

Kram Åsa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0