min lördag


Min lördag startade upp med barn som inte kunde sova men som gick till sina run och lekte så jag fick sova en stund till.
Efter frukost kom vi ut. Vi hade gårdsfixardag med grannarna här i området.
Vi var 3 st ute här vid oss. Vände sanden i sandlådorna mm.
Avslutade med fika - så klart.
Satt en lång stund och drack kaffe och pratade.
Riktigt trevligt.


När mina stora killar vaknat, (lagom till jag kom in med fikat) och ätit frukost åkte vi till Jörgens jobb som hade öppet idag och man kunde få en sommaröversyn av sin bil, Mustangutställning, de bjöd på fika, korv och bröd.
Ludwig och Emma åt sin lunch där. Rasmus och Jonathan åt ju frulle innan vi åkte.
Vi var väl där en timme eller så.

Hängde ut tvätten när vi kom hem. Sen tog jag en kopp kaffe och satt och pratade med Rasmus en stund. Solen kom och gick. Skönt - KALLT :(
   

Emma kom ut och busade ned Rasmus, som så klart hängde på.....


Efter att vi grillat funderade jag på om jag skulle lägga mig på soffan eller ut och springa, men det blev inget av det.
Jörgen hjälpte mig att färga håret. La mig i badet under tiden det verkade och läste i min Family Living.
Rätt nöjd med resultatet får jag säga.


I väntan på maten smuttade jag på ett glas vin, som jag nu ca 3 timmar senare tar det sista ur.


Min egen kock. Lite suddig, men det skyller jag på min iphone.


Hoppas även ni haft en bra lördag.
Kramelikram Åsa


Kommentarer
Postat av: Angelica- Mamma till Leia & lillasyster i magen <3

ser ut som ni haft en helt underbar lördag =)

2012-04-23 @ 13:48:37
URL: http://www.angelicasandberg.se/blogg
Postat av: ENDENISE - a mama's story

åh härligheter :D

2012-04-23 @ 21:30:27
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0