Påskdagen

Startade upp dagen minst sagt lugnt.
Jag vaknade ca 10.30. Då låg Jörgen och snarkade gott bredvid mig. Han brukar gå upp långt innan mig.
Var väldigt tyst innen hos Ludwig, och dörren stod på glänt och det var mörkt där inne. Kikade in och han satt och spelade på sitt ps 3.
Smög ner. Emma såg på film. Både Rasmus och Jonathan sov så gott.
Strax efter 11, eller närmare ½ 12 åt vi brunch. Hade mycket mat över från i går så vi smaskade och åt och det finns kvar till i morn med....
Satte mig sen vid datorn, där jag fastnade över 1 timme.
När alla duschat åkte alla utom Rasmus till överby.
Emma visadr upp dagens frisyr.
Hon ville egentligen bara ha en fläta bak, eftersom hon slog i huvet i går så hon har en bula högt upp på sin höger sida. Men hon lekte med gummibanden under tiden jag flätade så efteråt frågade hon om det verkligen blev en fläta där.... Gullunge!!!!
Nöjd var hon iallafall.


 Köpte presenter till Melker & Ebba som vi var hos senare. Jag tittade på nya träningsskor på Stadium, Jörgen kollade på ny jacka.
Åkte bara hem och lämnade av Jonathan innan vi åkte till Severinsons, där vi fick så goa grillade hjortfärsbiffar mm.
Linda gjorde en go efterrätt, men jag vet inte vad den heter.
Sen åkte Rasmus till sina kompisar. Han åkte moppe, så de mötte upp honom utanför.

När vi kom hem stupade de små i säng och vi vuxna landade i soffan och tittade på Tintin.

Testade instagramappen.


Hörs imorn
Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: Emilia - 16 år & Mamma till Tatum.

sv: har så många läsare per dag :)

2012-04-09 @ 09:10:37
URL: http://eemijji.blogg.se/
Postat av: Spanienfrugan

Vilken fin fläta!

2012-04-09 @ 10:41:39
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0