förberett

Japp nu i kväll har vi förberett för höstens första skoldag i morgon.
Nu finns definitivt inga småbarn kvar i huset.
Emma börjar förskoleklassen i morn, vilket hon ser fram emot mycket.
 
I morse hämtade jag min syster och åkte till Överby. Hon köpte en ny cykel som hon cyklade hit på. Sen drack vi kaffe och smoothie, även hon hittade gardiner att beställa.

Efter maten kom Jörgens föräldrar på kaffe. Satt ute på altanen på framsidan. Var riktigt skönt.

 

Sandra kom så cyklade vi iväg....

1,2 mil blev det innan jag var hemma igen.

En jättehärlig cykeltur ut på landet. Svichade förbi både ängar och en sjö.

När jag kom hem duschade jag av Emma. Sen ropade Jörgen att maten var klar.

Taccosallad till alla barnens stora förtjusning. Alla smockade och åt så det stod härligt till...

Nu blir det soffhäng en stund till inna sängen kallar....

Sov gott!!!

Kram Åsa

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0