Skolstart...

I morse var det inga problem att få upp barnen. Önskar det fortsätter så men det vet jag ju att det inte gör.
Följde med Emma till skolan och var med ca 45 min.

De hade samling och sen gick de ut på skolgården och kollade gränserna de ska hålla sig innanför.
Efter det gick jag....
Tog en promenad och tog ut pengar. Sen hem och toh bilen för att åka till Överby. Gick och kikade lite. Köpte smaksatt kaffe, som jag inte hunnit smaka på än. Det får bli i morn.
Handlade lite mat innan jag åkte hem och åt lunch.
Cyklade till skolan och hämtade Emma.
Hemma igen lämnade vi bara väskan, sen fick jag kaffe hos Madde.
Emma lekte med Elvin. När hon gjorde titt ut skarattade han så han tjöt. Det låter sju så gött......
 Fixade smoothie till mellis.
Plockade lite med tvätt mm tills jag gjorde middag.
Tog en snabbis förbi pappa och Maritha och sen vidare till Jörgens föräldrar där vi fick kaffe.
När vi kom hem tog baren varsin banan innan de duschade och sen stupade i säng.
 
Jag & sessan ♥
 
Sov gott!
Kram Åsa
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0