Knas....

I söndags försökte jag göra ett inlägg, men det strulade hela tiden så jag gav upp och gick och la mig....
 
På fm i söndags var jag och Emma ute i skogen här hemma och plockade blåbär och hallon med min syster och hennes barn, deras granne M och hennes barn.
Efteråt drack vi kaffe på deras gård medans barnen lekte.
Plockade och röjjde av hemma och gjode en hallonblåbärspaj till kvällsmat. Hade grädde till. Den blev supergod.
 
I går morse åkte jag och Helena med barnen till Trestads lekland,
där de rusade av sig. Alla 4 var helt genomsvettiga.
 
Efter vi ätit lunch körde jag ner barnen till farmor och farfar där de sov i natt, eftersom jag gick bredvid på nya jobbet i går och i dag på morgonen.
På vägen hem stannade jag på Coop. Tänkte köpt lax till middagen, men de hade ingen som jag ville ha. Fanns bara småbitar och jag vill ha en hel sida.
Köpte iaf en blomma till köksbordet, med en jättefin kruka till.
 
 
 
 
 
Ska snart åka och hämta hem mina små juveler. Efter lunch blir det kaffe hos Catrin och en massa tjöt kan jag tänka mig ;)
Ha en bra dag.
Kram Åsa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0