Familjedag

I morse fixade vi oss sen begav vi oss mot Gbg.
Första stoppet blev i Bäckebol och XXL. Där hittade vi en ny hockeyklubba till Emma.
Jag fick mig ett par skor, Ludwig ett par vind/regnbyxor.
Sen drog vi vidare söderut.
Bambo var nästa stopp.
Vi åt och åt och åt.
Det var så gott, och barnen tyckte det var spännande att se när de lagade till maten medans vi väntade.
  

Filmstaden var det sen. 
Barnfilmerna hade de visst kört tidigare på dagen.
Iaf de som våra barn ville se, så vi gick in på En gång i Puhket allihop.
Men det var drygt 1½ timme tills filmen började så vi gick en sväng och handlade lite smått och gott.
Kom tillbaka i god tid innan det började, så det blev mkt väntan.

 
Alla tyckte det var en bra och rolig fillm, utom Emma som inte riktigt förstod den. 
Får bli en barnfilm väldigt snart...

Sen drog vi oss hemåt. Oj oj oj vad de grejjar med vägen....
Men det blir bra när det är klart, när det nu blir det.

Nu ska jag krypa ner i min säng.

Är så nöjd med mig själv idag. Har kört i Gng utan problem.
Har ju inte kört där mer än 1 gång tidigare.


Dagens outfit.

Natti natti
Kram Åsa





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0