hockeyn

En riktigt kall eftermiddag hade vi i går i Lidköping.
Killarna var iaf jätteduktiga. Det är så kul att se dem spela.
Innan första matchen värmde killarna upp med dans till Goblinslåten som gick på hög volym och repit...
Ludwig i röd hjälm.


Inför sista matchen


På hemvägen svängde vi in på Max och tog varsin burgare.
Sen var det bara hem och packa upp allt och sängen för Ludde.
Jag tog en lång varm dusch innan jag läste för honom och Emma.
Sen var det soffan en stund innan jag intog spikmattan...

Idag hämtade jag mina små hjärtan och åkte till Jätten och hämtade äntligen ut Rasmus kuddfodral som hör ihop med gardinerna...
Hem och gjorde läxa och käkade mellis innan jag lämnade dem hos min syster.
Tog en snabbkopp där och lite snackis.
Hämtade upp mannen på jobbet, mötte upp pappa och Maritha på vdc där vi stämt träff med en ssk.
Hade en lchfdate med henne. Hon hade inte så mkt mer info till oss utan mer bekräftade oss.
Sen var det dax att fixa maten efter vi hämtat med oss barnen hem. De hade fått middag så det var ingen panik. Visste att Jonathan hade ätit ett rejält mellis lite senare med.

Nu ska jag hänga en maskin tvätt. Sen spikmattan.
Natti natti alla goingar.
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0