Underbart väder

När vi vaknade i morse var det -12 grader.
Snöade stora yviga bollar...

Skickade Ludwig till skolan, sen åt jag min goa frukost.

Ostmuffins och varm choklad. Mumma!!!

Emma tog sovmorgon och kom ner 8.30. Hon fick frukost vid tvn, vilket aldrig händer här om man inte är sjuk.
När snöandet avtagit närmare 11 gick vi ut och skottade eller mestadels sopade undan snön. Den är ju fjäderlätt nu när det är så kallt.
Emma skottade lite på altanen på framsidan. Hon testade även att åka pulka och snow rocker.
Knäppte några härliga vinterbilder i solen.










Jag tog en dusch när vi kom in. Under tiden började Emma måla. Vi fortsatte med det efter maten, som även idag var pannkakor med grädde och jordgubbar.


Nu tittar hon på Djungelboken. Jag ska hämta in mer ved, sen får jag fixa mig en kopp te.
När Jörgen och Ludwig kommit hem sen blir det fika.
Ta nu vara på vädret och var ute och njut.
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0