fredag, lördag

I går slutade jag tidigt. Hämtade barnen, åkte hem och åt mellis innan jag lämnade dem till farmor & farfar.
Själv åkte jag till tandläkaren... igen. Lagade en visdomstand - utan bedövning. Trodde ALDRIG att jag skulle laga utan bedövning. Har ju som jag skrivit tidigare fått ny tandläkare, som är UNDERBAR.

Hämtade upp älskilingen innan vi åkte till barnen. Fick kaffe / te och satt och pratade. Vi åkte förbi graven, jätten på hemvägen. Sen kom farmor & farfar och åt våfflor med rom/räksås med oss.

Mitt i natten vaknade Ludwig med jätteont i halsen och äcklig skällande hosta. Efter honungsvatten så lugnade sig hostan och han somnade om. I morse hade han feber med. Kollade i halsen på honom. Ingen vacker syn. Han har inte varit pigg idag. Mest legat på soffan och kollat på film eller bara vilat. En stund orkade han spela ds. Mitt på dagen fick han alvedon. Då piggnade han till lite. Kom upp och åt en pannkaka med hallon.
 


Vi andra har väl inte gjort för mkt heller. På eftermiddagen fick jag ett ryck och dammsög hela huset. Sen tvättade jag och hängde 3 maskiner tvätt. Var på väg att sortera strumpor mm, men det blir imorn. Vet ju att ingen tar det jobbet ifrån mig iaf ;)

Jörgen och Emma åkte till kusin Tindra på 8-årskalas. Vi andra låg på soffan och tittade på Bilar 2.
De hade med sig fika hem till oss. Så snällt. Medans Jonathan plockade fram det gjorde Emma konster ;)
 

Idag har det snöat nästan hela dagen här hos oss.
Mannen kollade vädret förut och det ska vara kallt iaf januari ut. Härligt :)
Jonathan och Emma gick ut och gjorde snölykta tidigare.


Sov gott!!!
Kramelikram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0