funderar

sitter och funderar på vad jag ska göra att äta i kväll, men tror jag bestämt mig för att göra våfflor till familjen.
Emma har hockeyskolan i kväll och jag slutar sent, dvs när de är iväg. Så en uppfriskande promenad hem efter jobbet sen blir skönt.
Stormen är väl inte riktigt över än, men är på väg att ge med sig. Blåser iaf svinkallt. Solen visade sig på förmiddagen men försvann.... Vi verkar få klara oss utan snö denna vinter. Nu tycker till och med jag att snön kan kvitta. Nu är jag sugen på vår och värme. På fredag ska vi plocka bort alla tomtar och allt annat som hör julen till, och in med VÅREN.

image description

image description
Här är första gången Emma var på hockeyskolan. Hon tycker det är jättekul att vara med och träna.

Ha en fortsatt bra lellelördag.
Kram Åsa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0