gardiner, hockey, 5-årskalas

Upp och hoppade i morse.
Frukost och sen iväg med Emma på hockeyskolan.
Sen bytte jag gardiner i alla fönster på nedervåningen. Har köpt nya gardiner till Rasmus rum. Blev jättenöjd. Har beställt kuddar med och de ska komma denna v.


Hann med alla utom Jonathans, men de tog jag när vi kom hem efter Tyras 5-årskalas.
Lotta hade bakat en massa kakor och en jättefin tårta. Till mig och Jörgen hade hon vispad grädde och bär i små söta skålar.
Nu i kväll kom Jonathan.
Gjorde kycklinggryta och coleslaw. Superdupergott!!
Medans jag gjorde maten tog barnen fram sina blåsfärger. Det var en av de roligare julkalapparna de fick.




Sen stupade Ludde Och Emma isäng, och jag tog en dusch och flyttade ut mina orkideer till köket igen. De har varit i tvättstugan över jul, då jag haft julstjärnor.
Jörgen fixade kaffe & te, sen va det soffhäng resten av kvällen.
Alla korten är tagna med telefonen därav kvaliten.

Sov gott.
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0