Sista kvällen

med granen och tomtarna för denna gången.



 Imorn åker de upp på vinden igen till min glädje och Emmas stora sorg. Hon tyckte inte om det när jag berättade det i kväll. Ska bli så skönt att få bort dem. Lika kul som det är att plocka fram dem, lika gött är det att få bort dem.
Så skönt att lunchen är fixad med när man ska hålla på att greja, så man inte behöver ställa sig och göra mat mitt i. Vi har kvar köttfärslimpa med tomatsås och pizzasallad från dagens middag.

Dax att krypa isäng nu.
Resten av lilla familjen sover sen länge.... endast tomten är vaken ;)

Kram Åsa 

 


Kommentarer
Postat av: valentina

Vill du bli dagens blogg och få fler besökare? Kolla in min blogg och anmäl dig! Har dagens blogg VARJE dag !

Kika in här:

http://valentinaberglund.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-1.html#comment

Kramis!

2012-01-07 @ 00:45:23
URL: http://valentinaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0