snö....

och regn och en ny storm. Denna gången är det Emil som är på ingång.
När jag hämtat barnen idag åkte vi direkt hem till pappa och Maritha. (pappa jobbade)
Marithas dotter med familj har varit här sen i onsdags och skulle åka hemåt idag. Alltid lika trevligt att få träffa dem <3
De har ju dessutom fått en liten söt lillebror i familjen. Så söt och gullig liten bebis. De skulle äta prescis när vi kom så jag fick gosa en lång stund innan de var färdigpackade och åkte hem.
Lite sugen blir jag ju....
Han var ju så lugn och mysig.
En sväng till överby och bytte en julklapp åt Rasmus.
Hem och åt mat, sen åkte jag och handlade mat, så nu ska vi klara oss några dagar till.


Emma testar sina

Sov gott!!!
Kram åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0