torsdag....

Vaknade när Emma vaknade imorse.... 9.20.
Tack för det. Inte för jag hade sovit hela natten tills dess. Gott var det iaf.
Har plockat undan tvätten, tvättat mer, plockat och donat lite här hemma.
Barnen har kivats endel idag. Märks att Ludde blir bättre, men Emma har klagat på halsont idag och börjar låta lite tjock i halsen......
Hon kunde inte somna i kväll, vilket är högst ovanligt. Man brukar inte hinna gå ner innan hon sover.
Efter närmare 2 timmar fick hon lägga sig i våran säng.
Efter middagen åkte jag och Rasmus och handlade. Mysigt att ta med sig bara ett barn, så man får prata ostört. Sen kunde det ju varit något roligare vi hittat på.
Efter maten var inplockade blev det soffhäng med varm choklad till både mig och Rasmus. Fick dricka min kall eftersom jag var uppe hos Emma några ggr, men vad gör man inte för de små.
 

Nu ska jag krypa i säng.
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0