Hemma....

Hemma igen. Tvättmaskinen har gått varm....
 
I förmiddags var vi på loppis på campingen. Ludwig hittade en bandyklubba och jag en virknål.
Betalade 25:- för båda.
 
Barnen innan frukosten.
 
Efter loppisen drack vi kaffe innan vi åkte hemåt igen.
Borta bra men hemma♥ bäst stämmer verkligen!
 
Har tvättat undan det mesta, men blir väl några maskiner i morn med.
Rasmus och Jonathan kom från sin pappa i em.
Middagen åt vi med tända ljus. Lite feststämning.
 
I går när jag och Jörgen skulle gå på toa stod Wille vid slangen med paraplyet upp och ner och fyllde det.
Frågade honom vad han gjorde.
-Jag måste ju göra rent det.
Sen vände han paraplyet på rätt håll och allt vattnet rann över honom......
 
Håller tummarna att det inte blir regn i morn eftersom vi tänkt klyva ved och köra hem det hit.
Ja ja det visar sig.....
Nu ska jag krypa ner.
Kram Åsa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0