Kalas

Efter frukosten tog jag och syrran med oss alla barnen ut till segelsällskapet och badade. Vinden var ju allt annat än varm men det var inte lika kallt om man låg ner....

När vi kom tillbaka till båten höll jörgen på med lunchen. Sen åkte vi till Smögen. Gick ett varv på bryggan.

Barnen tog räklotter och Emma vann på 2 st. 1/2 kg räkor fick med oss till båten.

Kungshamn för att handla mat och present till Maritha.

Tillbaka i båten tog Jonathan & Ludwig & Emma en tur med gummibåten och Jörgen och Rasmus badade. Själv satte jag mig med min bok. Hann läsa 3 sidor innan min syster och hennes barn kom. Kaffe och en massa trevligt tjafs om allt och inget.

Sen damp Linda & Daniel ner en sväng med. Pappa med besättning kom de med så vi tände grillen....

Paketöppning för Maritha och Emma.

 

Och sen jordgubbar och grädde till efterrätt. Vi som är kvar gick ner i vår båt och hade en trevlig kväll.

Men nu är det som vanligt mitt i natten.

God natt. Åsa

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0