6/6-12

I gårkväll var jag i Åsaka på Perfect Homeparty. Oj oj oj så myket fint det fanns, men lika ofina priser.
Jag åkte hem utan att shoppa något.

Såg i dag att 2 av orkideerna i köket bär knoppar igen.


Hur har ni firat idag?
Vi har varit på hemligt uppdrag, som jag kanske berättar om senare, beroende på vad som händer.
Kaffe fick vi hos Severinsons, som även var snälla och passade våra små barn. Tack!
Hemma har vi röjjt på både ute och inne.
Grillat har vi oxå gjort. Smaskens!!!

Jag tog mig en löprunda på 6,2 km.
Sprang ut på landet. Härligt. Solen sken och det blåste lagom mycket.
Nu är det dags för bingen.
Tycker det känns som söndag, men det blir skönt med fredag så tätt inpå ändå.
I morn är det en ny dag med nya utmaningar.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0