shopping & fika

Jag och de små var bara hemma en snabbis så barnen åt mellis innan vi åkte till Överby och hämtade Ludwigs klassbollentröja.
Vi var inne på Kappahl och Hm och köpte 2 par byxor till honom med innan vi gick till Briggen och fikade.
Anna & Leo & Lovis kom dit samtidigt, så vi satte oss med dem och fikade ihop. Mysigt ♥
Barnen lekte en liten stund och vi satt och pratade.
Åkte förbi Tfk och köpte shorts till Ludde, så nu är han klar för i morgon.
Vi körde sen Jörgen ner till stan.
In på Jätten en snabbis och köpte fredagsmyset som vi sen åt med Rasmus innan han gick ut till sina kompisar
och jag färgade håret.
Före & efterbilder:
 

Mös med barnen. Började kolla Lets Dance. Det är superspännande. Måste ju bara se hur det går.
Nu sover mina små juveler och jag roar och gottar mig själv.


Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0