svensk sommar

Hallå vädret.... Bestäm dig!!!! Sol & värme vill vi ha!!!!!
Har iaf haft tvättstugetjänst idag. Är näst intill tomt i tvättkorgarna nu men i kväll när alla ska duscha är de fulla igen.
Har plockat av fula blommor i urnorna på framsidan. Nästan hälften försvann, men va fint det blev.
I uterummet har det kommit en liten tomat, som ramlade av när jag skulle ta kort på den. Nu ligger den på bordet för att mogna.

Även Mårbackan är på g. En blomma och knoppar på g.

Någon annan som tycker just Mårbackan är seg? Vanliga pelagoner blommar hej vilt tycker jag.
Nu ska jag köra hem kusin Jesper som lekt med Emma hela dagen. Sen blir det nåt ärende innan jag landar i soffan för kvällen.
Kram Åsa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0