YES!!!!!

Idag skickade Rasmus ett sms att han fick ig i engeskan även i sommarskolan,
men det visade sig sen att det var fel.
Han fick ett G.
Underbart!!!!
Nu hoppas vi han kommer in på sitt förstahandsval på gymnasiet.
 
Fixade smoothie som jag Ludwig, Emma & Rasmus åt i uterummet. För att göra dem lite festligare la jag i en ruta mörk choklad i varje, vilket barnen uppskattade. 
Jonathan var på badhuset med sina kompisar.
 
 
I går var vi på Överby och skaffade en mobiltelefon åt Ludwig. Gissa om han är GLAD....
 
LillFia är lite avis bara.... Hon lånade Jörgens gamla och spelade på.
 
 
 
Emma, Ludwig & jag cyklade sen en sväng för att köpa avslutningspresenter åt hennes fröknar. Hon går visserligen nästa vecka med, men alla fröknar jobbar inte då.
 
Hemma igen bakade jag oopsis till hamburgebröd.
Barnens farmor & farfar kom och åt middag med oss.
Vi grillade hamburgare och sen blev det jordgubbar & grädde till efterrätt.
Satt och pratade och hade trevligt.
 
 
Måste ju visa vad som kom i paket idag. Bara till mig....
Beställde från ruthstore.se.  
 
 
Snart dax för spikmattan.
Sov gott.
Kram Åsa
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka fina foton och vilken mysig blogg du har!! Vad roligt att du hittade mig, nu hittade jag ju dig!
Sv. Mer info om kryssning hittar du om du klickar på länken i inlägget, annars kan du kika här:
http://mammabloggkryssningen.se/

Ha en jättetrevlig helg!

Kram!

2012-06-29 @ 19:59:53
URL: http://otjejen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0