skitjobbigt!!!

Helgen är över och en ny vecka har startat.
Härligt väder har vi kunnat njuta av några dagar, även om vinden är svinkall emellanåt.


I lördags grävde Rasmus och Jörgen upp fler rötter på framsidan.
Sen åkte vi till Pierre och Malin och barnen.
Supermysigt, men tyvärr ses vi aldeles för sällan.


I går söndag var jag och Emma på simskolan. Så här fin var hon i håret efteråt.
 Vi cyklade dit, och sen cyklade vi till Sandra och barnen och drack kaffe ute på gården medans barnen lekte.
Jesper cyklade sen med oss hem.


Efter maten satt jag och Rasmus på baksidan och njöt av solen och hade jättemysigt.


I kväll hade vi möte på jobbet , så det var bara att cykla tillbaka igen.
Det var ett jättejobbigt möte....
Skickar en kram till de berörda som var med.
Här kan ni läsa vad vi står inför:
http://ttela.se/start/trollhattan/1.1570744-lodet-riskerar-stangas

Hoppade direkt in i duschen när jag kom hem, sen fixade jag mig varm choklad, nötter och choklad.
Kännde att jag behövde det.
Nu är det dax att krypa ner och försöka samla ihop sig inför morgondagen.
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0