Fredag <3

I morse var det segt....
Bara gilla läget och gå upp. 2 barn som skulle till skolan.
När de cyklat i väg satt jag vid datorn en stund, skrev handlindslista, dammsög av nere innan vi handlade mat.
På hemvägen svängde vi in på Jörgens jobb med lunch.
Sen lunch blev det för oss här hemma. Sen satt Emma en stund vid datorn och jag pysslade. Vad set blev får ni se i morn.
Mikael kom förbi och hämtade 4 kassar med kläder som barnen växt ur. Så skönt att bli av med och samtidigt veta att de kommer till användning igen.
När sen Jörgen kom från jobbet åt vi mellis, innan jag åkte till Sportlife och körde ett mrlpass med Johanna.
Revbenspjäll, sallad och räksallad stod på bordet när jag kom hem. Mumms va gott det va.
Sen var det mys resten av kvällen.

Nu väntar sängen.
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0