Härlig lördag

Idag åkte lilla familjen först till optikern för jag och Jörgen skulle göra en koll eftersom vi testar månadslinser nu.
Det visade sig att jag inte kan ha den sorten jag fått testa. Ser sämre på höger öga än när jag är utan. Hon skulle beställa en annan sort som kommer i veckan.
För Jörgen funkar det fint.
Vi åkte sen till Tresdads ooutlet och kollade lite. Fyndade en del.
Ludwig fick converse som de just idag hade erbjudansde mellan 12 - 16 för 99:-


Hittade även en adidas huvtröja åt honom, en esprittop till Emma.


Jag hittade 1 esprittop, en pumatop, ett par tresspasshorts.


Sen blev det en snäng till överby. Vi lunchade där.
  

Barnen ser inte så glada ut, men det var de. Maten var supergod.

Emma fick ett par gympaskor som hon tog på sig direkt från butiken.


På hemvägen åkte vi förbi pappa och Maritha för att hämta upp en burk. Jag och Emma blev kvar på en kopp och en massa tjöt. Visade dem även ett fotoprogram jag använder. Sen gick vi hem.
Jörgen och Ludwig spelade innebandy med hans jobbarkompisar.
Väl hemma började jag med maten. Fam Läckberg kom senare. Hade en trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap.
Nu slöar vi lite i soffan innan vi ska krypa isäng.

I går slutade jag tidigt. Emma hade en kompis med sig hem och Ludwig 2. Ställde mig och gräddade våfflor, vilket var uppskattat. Jag och mannen i mitt liv åt sen på altanen. Hur gott som helst där nu. Pratar om lunch där i morn.
Åkte sen och tränade med Johanna och syrran. Testade ett för mig helt nytt pass. MRL mage rumpa lår. Jo men visst.... Det känns idag, men trodde det skulle vara värre, men väntar tills imorn innan jag ropar hej. Trappor är ju inte jätteroligt, eftersom det mesta av min träningsvärk sitter i vaderna.
I morn ska jag och Johanna testa bodypump... spännande!!!
 
I morn har Emma simskola. Jörgen ska åka med henne och jag ska vara hemma och köra ett tvättrace.
Ska även upp på vinden och plocka ner vår/sommarjackorna för och kolla vad som ska kompleteras.
Sov gott.
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0