Irriterad!!!!

Nu undrar jag lite om man måste äta godis och dricka dricka om man ska ha roligt eller fira något eller så.
Ja ni fattar vad jag menar.
Ludwig kom hem idag och berättade glatt att nästa fredag SKA vi ha med oss gods eller chips och dricka.
Varför?????

Ja ja nu lämnar jag det....
Har haft en rolig sista dag på fackutbildningen.
Vi fick göra ett slutarbete som redovisades framför de andra.
Fått nya fantastiskt roliga vänner.

Hämtade sen mina små gullungar på fsk, fritids.
Hem och lämnade av Emma och åkte till hockeyn med Ludwig.
Under tiden han tränade åkte jag och handlade.
När vi sen kom hem stod maten på bordet. Härligt!!!

Köpte mig en bukett härliga tulpaner


Köpte även ljus så vi ska klara oss en stund.


Min pärlhyasint börjar slå ut så fint.
 

Sitter i soffan och njuter av lugnet.
De stora killarna är ute med kompisar och Jörgen är på möte.
De små sover så gott i sina sängar.

Kramelikram Åsa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0