Kaffekärring

Jo men visst. Det vad jag gått och blivit...
Är väl 4 veckor sen jag började dricka kaffe :) Bättre sent än aldrig. Dricker väl sisådär 3 koppar om dagen.
Har haft en rätt lugn dag hittills. Simskola med Emma. Sen följde Thea med oss hem. De är ute och leker nu efter vi ätit. Grillade kött, falukorv, bacon. Till det hade vi sallad, pizzasallad, vitlöksås. Satt som en smäck. Räckte till imorn åt mig och Jörgen med, så matlådorna är fixade. Ska bara steka ägg.
Snart ska jag snöra på mig löparskorna och ta ett varv i spåret, innan fam Läckberg kommer och hämtar Thea och tar en fika med oss. Det blev ju en del kvar från kalaset i går.
Kram på er
Åsa


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Tack för din fina kommentar! Efter sånt som hände då, för fyra år sen, får man en lite annan syn på livet... Den man som gjorde detta åkte inte in - enbart för att han satt på rättegången och sa att han skulle ta livet av sig om han fick fängelse ^^ MEn han fick böter, två års skyddstillsyn och psykvård... Kram!

2012-03-18 @ 19:24:39
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0