Ludwig 9 år

Ida fyller lillprinsen 9 år.


Han blev superglad för sina inlines.
   

Rasmus & Jonathan kom hit och åt våfflor och cheesecake och firade lillbrorsan med oss.

Emma testade Ludwigs nya kub. (Hon va jättetrött)


  Jonathan i sina nya brillor som vi hämtade ut hos optikern efter jobbet.


Ludwigs tulpaner.

Några bilder från igår när vi åt mellis i uterummet.






image description

Ser ni skillnad på dessa kort? Ett är taget med min iphone, de andra tre från i går är tagna med vår digitalkamera.
Har tagit de flesta korten med min iphone det sista. Blir så eftersom den alltid är med.

Nu är det natten för min del.
Ska bara läsa några bloggar, men det tänker jag göra när jag ligger på spikmattan.
Sov gott!!!
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0