sköna söndag

upp och hoppa i morse....
Nej så alvarligt var det inte.
Efter frukosten åkte Jörgen med Emma till simskolan och jag la i första av 5 maskiner med tvätt.
Jörgen vara bara hemma och vände. Lämande av Emma och körde Ludwig och 2 kompisar till kalas.
Jag sorterade och vek tvätt...
Emma tittade på Bolibompa på datorn. Sen gjorde hon en hund. Det hade de gjort på datorn.


Drog i gång grillen för första gången i år. Grillade fläskytterfile. Hade colslav och bearneissås till.
Smakade riktigt bra.
 
Emma ville ju vara med på kort med.
Efter maten var det matkoma. Kröp ner under filten på soffan. Somnade rätt fort. Oj va skönt det var. Lite trögt att komma igång igen, men ett pass var bokat på Sportlife så det var ju bara att bita ihop. Bodypump testade jag och Johanna i dag. 
Kommer säkert kännas imorn.

Åkte och handlade lite på hemvägen.
Jörgen hade bakat oppsis när jag var iväg, så det var bara att fixa mackor och sjunka ner i soffan.
Härligt söndagsmys.
 
NU ska jag ladda för morgondagen
Kramelikram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0